جاذبه های توریستی گرجستان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موزه هنر آجارا گرجستان

یک موزه هنری و خیلی جذاب از مجموعه مجسمه ها و تابلوهای زیبای نقاشی پیروسمانی،النا آخولدیانی و همچنین نقاشی های اروپایی و روسی در سده های نوزدهم و بیستم میلادی است که گردشگران تور گرجستان و علاقه مندان به هنر تجسمی می توانند از آن دیدن نمایند.

 

پارک آبی تفلیس گرجستان

پارک آبی تفلیس گرجستان در سال 2006 افتتاح گردیده که به صورت سرباز می باشد.که ایرانیا به دلیل سردی هوا فقط از نیمه خرداد تا نیمه مهر می توانند از آن استفاده کنند. ورودی پارک آبی به پول ایران حدودا 15 هزار تومان از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر است. مسافران تور گرجستان نوروز 97 می توانند در سفر خود سری هم به این پارک زیبا بزنند.  

 

 

 

شهر سنگی اوپلیستیخه گرجستان

اوپلیستیخه (uplistsikhe) بزرگترین شهر سنگی دنیا می باشد، که تلفظ آن به معنای معبد خدایان یا قلعه خداوند است. این شهر در فاصله 10 کیلومتری شهر گوری در تور گرجستان قرار دارد که یکی از آثار باقی مانده از دین پیکانیزم می باشد. قدمت آن به قرن 6 قبل از میلاد بر می گردد ، این شهر مرکز تجاری مهم گرجستان در جاده ابریشم بود.جمیعت آن حدود 5000 نفر می شد ،بزرگترین ساختمان سنگی کشف شده (تاناریس داربلسی) است که شامل یک سالن با ستون های سنگی غول پیکر است. باستان شناسان در خاک برداری هایی که انجام داده اند تعداد زیادی معابد و متعلقات دیگر مربوط به الهه خورشید، که قبل از آمدن مسیحیت، پرستش می شده اند را کشف کرده اند. این شهر همانند غار است که شامل سه قسمت زیرین میانی و زبرین می شود. پیشنهاد می کنم در طول گردش تان در تور گرجستان نوروز 97 حتما سر ی به این شهر تاریخی بزنید.

 

شهر سنگی اوپلیستیخه گرجستان

 

 

میدان آزادی و خیابان روستاولی تفلیس

خیابان روستاولی یکی از خیابان های اصلی شهر تفلیس تور گرجستان است که در گذشته آن را به نام گلوینی می شناختن. این خیبان حدود 1.5 کیلومتر طول دارد و از میدان تاویسوپلیا یا همان آزادی شروع و به ایستگاه مترو روستاولی و خیابان کوستاوا خطم می شود. یکی از اصلی ترین دلایلی که این خیابان را مهم کرده است وجود مراکز دولتی،غیر دولتی ، موزه و کلیسای تاریخی تفلیس در این خیابان است.

 

  

پارک دلفینهای گرجستان

یکی از جاذبه های گردشگری گرجستان پارک دلفینهای باتومی است که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور گرجستان نوروز 97 را به خود جذب می کند ان پارک زیبا در خیابان روستاولی واقع شده است.در این پارک کودکان و بزرگسالان میتوانند با دلفینها شنا کنند و آنها را از نزدیک ببینند.هر روز در ساعت های 14،17و 21 برنامه هیجان انگیز شوی دلفین ها به سه زبان روسی،گرجی و انگلیسی برای علاقه مندان تور گرجستان برگزار می شود.

 





:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی گرجستان,رزرو تور گرجستان,معرفی تور گرجستان,تور های لحظه آخری گرجستان,برترین تور های گرجستان در بهترین هتل های گرجستان,نرخ مناسب تور گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی